niedziela, 24 września 2017

Uwaga! Ważna informacja na temat bloga

Dzień dobry wszystkim moim czytelnikom! Dzisiaj krótko i trochę bardziej informacyjnie. Z racji, że w zeszłym tygodniu zacząłem pracę jako fundraiser. Oznacza to, że teraz mam trochę mniej wolnego czasu, przez co posty będą publikowane trochę rzadziej. Mam nadzieję, że mimo to i tak zerkniesz tutaj od czasu do czasu, aby może przeczytać jakiś stary post? :)

Ciężko mi powiedzieć, jak często będą pojawiać się posty, ponieważ niby mam stałe godziny pracy, ale wiadomo jak jest, czasami może się zdarzyć, że skończę wcześniej.

Tak przy okazji, krótkie przemyślenia na temat pracy. Większość społeczeństwa, po ukończeniu szkoły/studiów idzie do pracy. Część z tych osób idzie pracować tam, gdzie będzie robić to, co lubi. Inna część pójdzie do byle jakiej pracy, aby byle zarobić na życie. Ja z kolei poszedłem do pracy, jeszcze z trochę innego powodu — potrzebny jest mi kontakt z ludźmi, pod szlifowanie pewnych umiejętności, między innymi takich jak pewność siebie, komunikatywność itp. Chcę również wyćwiczyć w sobie wytrwałość, ponieważ odkąd pamiętam, było u mnie z tym ciężko. Raczej cechowałem się słomianym zapałem. Teraz jest pora na zmiany. W sumie każda pora jest dobra na zmianę, a najlepsza, to właśnie tu i teraz.


Miało być krótko i tak też było. Na dzisiaj tyle, pora ruszać do pracy. Miłego dnia wszystkim :)

Brak komentarzy: