piątek, 1 września 2017

Nowy wymiar blogowania



Dzisiaj krótko, trochę o mnie i o tym blogu
Blog który powstaje bez względu na liczbę czytelników. Blog który powstaje, bez komentarzy czytelników. Blog który tworzy jedna osoba, i pisze o tym o czym jej się podoba i kiedy jej się podoba. Tak jak we wszystkim co już zostało zrobione, tak również i  przy blogu istnieją modele, jak powinien on prawidłowo wyglądać – krótkie chwytliwe nagłówki, prosty zrozumiały tekst, podział na akapity, nie za długi, nie za krótki itd. itd. Ale ten blog, jest inny, bo tak jak można na nim przeczytać – Blog jest odzwierciedleniem osoby która tworzy tego bloga. Chcę stworzyć coś oryginalnego dla siebie. Tutaj gdzie mogę publikować co chcę, mam swój taki mały światek, gdzie żadna krytyka nie wpływa na treść i na mój sposób pisania. Nowy model bloga, w którym negatywne komentarze mogą się stać co najwyżej inspiracją do tworzenia kolejnych wpisów, a ten zaś dedykuję dziewczynie o imieniu Edyta, z którą to wczoraj odbyłem krótką rozmowę właśnie na temat mojego bloga. Dziękuję, bo w sumie dzięki Tobie, odświeżyłem pomysł na swojego bloga, i przypomniałem sobie, że tworzę go dla siebie :)
            Wracając do modelu bloga, to chcę utworzyć swój własny. Będzie dla mnie o wiele lepszym uczuciem świadomość, że to ktoś wzoruje się na mnie, niż ja na kimś. Pewnie wiele osób powie, że mój blog będzie przez to fatalny i, że powinienem się opierać na tym co już zostało sprawdzone i działa, ale szczerze mówiąc mam to gdzieś. Blog ma mnie odzwierciedlać, a skoro jestem wyjątkowy, to i blog będzie wyjątkowy. Jeśli czytelnik czyta tego bloga, to chcę żeby również mnie poznał, przyzwyczaił się do mojego stylu pisania i do moich przemyśleń.
             

Brak komentarzy: